منتدى راحل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولدردشه

النهاردة انا جايب برنامج ويارب انول اعجابكم ادخل ومش هتندم

كاتب الموضوعرسالة
totti
المدير العام
المدير العام
totti

اعلام الدول : النهاردة انا جايب برنامج ويارب انول اعجابكم ادخل ومش هتندم 3dflag23
ذكر
السمك عدد الرسائل : 15
مزاجى : النهاردة انا جايب برنامج ويارب انول اعجابكم ادخل ومش هتندم 8010
قيمنى : 0

النهاردة انا جايب برنامج ويارب انول اعجابكم ادخل ومش هتندم Empty
مُساهمةموضوع: النهاردة انا جايب برنامج ويارب انول اعجابكم ادخل ومش هتندم   النهاردة انا جايب برنامج ويارب انول اعجابكم ادخل ومش هتندم Emptyالأربعاء ديسمبر 30, 2009 2:03 am

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته انا جايب لكم النهارده برنامج جميل جدا وهو تحويل الصوتيات يارب يعجبكم ياجماعة
برنامج Fast Video & Audio Converter 2.5

عرض الصور
برنامج Fast Video & Audio Converter محول فيديو وصوت ويدعم تحويل من فيديو AVI, MPG, WMV, MOV, QT, MP4, 3GP, RM
ويستخدم هذا البرنامج نظام تحويل سلس ورائع جداً حيث يقوم بتحويل جميع صيغ الفديو والصوت التالية AVI, MPG, MPEG, VOB, WMV, MP4, M4V, ASF, MOV, QT, 3GP, DAT, OGM, RM, RMVB, FLV, MKV, WAV, MP3, WMA, OGG, APE, M4A, MPC, WV, AMR, AC3, AU, CDA إلى فيديو وصوت بانواع مختلفه مثل AVI, MPEG, MOV, WMV, MP4, RM, iPod, PSP, iPhone, Zune, BlackBerry, Apple TV, 3GP, FLV, SWF, WAV, MP3, WMA, M4A, AMR حيث يعمل على مشغلات الصوت والملتميديا الاخرى الخارجية والداخلية بسهولة وهو فعلاً برنامج قوي ومتوافق مع Windows All
والرابط اهو ياجماعة رابط مبااااااااااااشر
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

النهاردة انا جايب برنامج ويارب انول اعجابكم ادخل ومش هتندم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-